BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 21, 2011

aku ingin berkata kata kembali (:

lame bebenor rasanye last post aku.bak kata orang tua2,"hangat hangat tahi ayam",masa mula2 berblog punyalah brsemangat.lepas post ketiga tetiba tak ada mood nak bercakap,maksud aku menulis blog.entah kenapa.dan sekarang,di waktu dan saat ini,aku nak bercakap kembali.mengekspresikan apa yang aku rasa.

aku kini pembaca blog tegar je,mungkin membaca blog2 yang aku rasa cool membuatkan aku ingin berblog kembali.aku pembaca setia blog sahabat yms-www.peruksenak.blogspot.com.saudara syeikh don dan ada lagi beberapa blog lain.

hidup banyak berubah sekarang.aku kini penuntut universiti.jurusan undang2 kat uitm.dah nak masuk semester terakhir,semester ketiga.rasa macam baru je semalam melangkah kaki kat bilik b325.sekarang cuti sem.rasa nak kerja.tengoklah esok lusa.



p/s:menulis bukan kerna nama.hanya luah apa yang dirasa.tegur mana yang tak kena :)

0 kritikan membina: