BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 22, 2011

CARA


biarkan aku dgn cara aku.aku akan biarkan kau dgn cara kau.kita tak boleh paksa orang lain ikut kepala dan cara kita.mungkin cara tu salah.tapi biarlah.kita hidup sentiasa belajar.cara tu yg mnjadikan aku ialah aku,kau adalah kau.sesetengah orang,suka paksa orang lain ikut cara diorang.kepala diorang.kehendak diorang.mungkin diorang tak sedar,cara kita juga identiti kita.pendek kata,kalau aku ikut cara kau,aku cuba jadi kau dan bukan diri sendiri.tak suka bila orang suruh buat sesuatu ikut cara diorang.aku taw apa aku buat.bukan bodoh sombong.aku suka buat ikut kepala sendiri.rasa lebih selesa.setiap orang ada cara masing2 kan?jadi biarlah diorang terjemah apa yg ingin dibuat ikut cara diorang sendiri.ini baru CARA(style).

si A suka gosok gigi guna tangan.biarlah dia dengan cara dia.lagi selesa mungkin.si B suka jalan2 pergi shopping mall pakai selipar jepun.itu cara dia,jangan cuba diubah.mungkin bagi dia,itu paling cara(stlye).dan si C suka menipu,mereka cerita nak bagi org kagum.itu cara dia,biarkan saja.dosa?biar dia jawab dengan Maha Pencipta.dia pilih cara sebegitu,apo nak dikato?


p/s:motif johny depp?aku suka cara dia (: .tringat petikan sahabat,danny-"ini seni aku,kau siapa nak kritik?

0 kritikan membina: