BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 24, 2016

Lek

Kekal tenang
Alah bukan pun nak menang
Cukup lah sekadar tiada apa untuk disesal dikenang

Friday, August 16, 2013

hal



manusia
sebenar benarnya sebaik ciptaan
tapi dilahirkan untuk menimbulkan dan merasai macam hal

hal paling pening;hati.




Saturday, December 22, 2012

hmm


aku tak pernah mintak kau sanjung aku pun
baik berpada pada dekat aku pun tak perlu rasanya
cukup sekadar kau hormat aku
hormat sebagai kawan,kalau itu apa yang kau anggap
kalau bukan,hormat aku sebagai manusia berhati perasaan
tolong





kerdil

mintak maaf Tuhan,
aku bukan hamba yang taat

mintak maaf hamba hamba Tuhan sekalian,
aku bukan manusia serba lengkap

sejuta kesalahan
tolong ampunkan


Monday, September 17, 2012

kesian,tapi..



kau ada,kecergasan intelektual
kesenangan dunia,
nak itu,nak ini
kau boleh apa saja

aku hanya mintak dia



Saturday, May 26, 2012

lari




Masa dan tika ini,
Aku masih cuba berdiri


Waktu yang ini,
Ingin aku takluk gunung tinggi,
Menghuni pulau saban hari,
Di dalam gua terhalang mentari


Hanya seorang,
aku bersendiri



Tuesday, August 23, 2011

ahh karut betui



orang KL semua kaya raya
tak pening pasal duit
boleh belanja ikut suka

boleh simpan andaian karut tu dalam kotak kecik fikiran kau
tak semua semampu tu,percayalah.


Saturday, August 20, 2011

kahkah



aku suka bila orang ketawa melihat kebodohan aku yg dibuat dibuat

tanpa disedari dia yg aku perbodohkan

maaf



Friday, August 19, 2011

hikayat seorang L



hampir 19 tahun hidup
tak pernah aku kecapi apa apa yg boleh dibanggakan
hidup aku sekadar untuk hidup saja
aku harap aku mampu jadi lebih dari tu

aku hanya suka menikmati kehidupan indah ni
aku sedang menghayatinya


Sunday, August 7, 2011

si gila



aku
belajar memahami
cuba mendalami
berusaha menjiwai
kau